پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 204
نویسنده : Reza Mehdizadeh

نرم افزارهای فراوانی برای مسیریابی و موقعیت یابی توسط گوشی های اندرویدی ارائه شده است ولی اغلب آن ها دارای حجم بالا و کیفیت پایین هستند، نرم افزار Maverick Pro یک برنامه قدرتمند جهت موقعیت یابی به صورت آفلاین و آنلاین در گوشی اندرویدی است. اگر قصد سفر به طبیعت را دارید نقشه های آفلاین نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا از مسیر و مکان دقیق خود مطلع شوید. برنامه قادر است مسیرهایی که عبور می کنید را آرشیو کند تا در صورت عبور مجدد از آن مسیر نقشه های ذخیره شده و آفلاین را به شما نشان دهد. شما پس از نصب می توانید نقشه های آفلاین منطقه مورد نظر خود را دانلود کنید، تا در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید قادر باشید مسیریابی کنید. در ضمن برنامه دارای یک قطب نمای حرفه ای برای مسیریابی دستی است. دریچه به شما پیشنهاد می کند این برنامه موقعیت یاب حرفه ای و کم حجم را به صورت رایگان دانلود کنید.

 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
  
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 1.6 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.6 مگابایت

:: موضوعات مرتبط: بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: دریچه , نرم افزار , دانلود , جدید , رایگان , مسیریابی , آفلاین , آنلاین ,



بازدید : 198
نویسنده : Reza Mehdizadeh

با توجه به افزایش تقاضا توسط مصرف کنندگان برای خرید تلفن های همراه، سازندگان این دستگاه ها برای رقابت و سود آوری هرچه بیشترخود اقدام به تولید دستگاه های بهتری نسبت به دستگاه قبلی کرده اند. طی چند ماه اخیر با معرفی تلفن های همراه جدید هر کمپانی و با ورود این دستگاه ها به بازار ایران شاهد تب و تاب شدیدی در این بازار بوده ایم.
ما در این جدول سعی کرده ایم با معرفی محصولات خوب هر برند با ذکر قیمت و گارانتی تصمیم گیری برای خرید این دستگاه ها را برای مصرف کنندگان گرامی آسانتر کنیم.


 
برای دیدن قیمت ها به ادامه مطلب بروید...

:: برچسب‌ها: قیمت آنلاین , گوشی همراه , قیمت گوشی ,



وایبر برای رایانه هم عرضه شد + دانلود
نوشته شده در پنج شنبه 28 آذر 1392
بازدید : 164
نویسنده : Reza Mehdizadeh

؛Viber را می بایست یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان دانست، برنامه ای که نسخه ویندوز ۸ آن نیز عرضه و در اختیار کاربران قرار گرفت. به جز ارسال و دریافت پیام های متنی، کاربر می تواند تماس های صوتی با کیفیت HD با دیگر کاربران برقرار سازد. مکالمه های گروهی، کاشی زنده و انتقال تماسهای بین وایبر ویندوز ۸ و وایبر موجود برروی دستگاههای موبایل از جمله ویژگی های این اپلیکشن است.


Viber برای ثبت نیاز به تلفن همراه کاربر دارد و می تواند دفترچه تلفن و پیامها برروی سیستم های مختلف را سینک کرده تا برروی دستگاههای مختلف در دسترس کاربر قرار گیرد. لازم بذکر است که نسخه های مختلف وایبر از جمله نسخه دسکتاپ، ویندوز ۸، اندروید، iOS، ویندوز فون، بادا و بلک بری آن در دسترس علاقمندان مختلف قرار دارد.

دریافت وایبر برای ویندوز 


:: موضوعات مرتبط: بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: دریچه , فناوری اطلاعات , وایبر , دانلود , نرم افزار , ویندوز ,



با یک تبلت جدید ایرانی آشنا شوید + عکس
نوشته شده در سه شنبه 27 آذر 1392
بازدید : 160
نویسنده : Reza Mehdizadeh

امروز دریچه یک تبلت جدید ایرانی را به شما معرفی می کند. این تبلت همراه با یاری نخبگان ایرانی محصولی با کیفیت عالی در حد برندهای مطرح جهان معرفی می کند. نام این تبلت، مینیاتور TM 6 است. اطلاعاتی از این تبلت را می توانید در پایین بخوانید.


 

 

عمومی

فرکانس باند: ندارد

سیم کارت: ندارد

اندازه صفحه: 153mm*86mm

ابعاد دستگاه: 182mm*121mm*7mm

صفحه نمایش: 7 اینچ حرارتی

دوربین: 2 مگاپیکسل جلو 3 مگاپیکسل عقب

رنگ: سفید/خاکستری/قرمز/صورتی/بنفش


لوازم جانبی

باتری: 3000MAH

زمان کارکرد باتری: 5~3 ساعت

شارژ باتری بدون استفاده: 40~5 ساعت

حافظه: 2+4 گیگابایت داخلی

حافظه رم: 512MB DDR3

حافظه جانبی: قابل ارتقا تا 64 گیگابایت


سخت افزار

بلوتوث: ندارد

سنسور چرخشی: دارد

رزولیشن صفحه: 480*800 پیکسل

بلندگو: استریو 8 اهم 1W

پورت USB : mini usb یک

پردازنده: 1.5 گیگاهرتز تک هسته ای

نوع صفحه نمایش: LCD

صفحه نمایش: مالتی تاچ با تشخیص 5 نقطه لمس همزمان

سرعت پردازنده: 256 مگا هرتز

جی پی اس: دارد

وایرلس : دارد

وب کم: دارد

اسپیکر داخلی: دارد


نرم افزار

زبان: منو فارسی قابل تغییر به کلیه زبان ها

پخش MP3 : دارد

پخش MP4 : دارد

ضبط صدا: دارد

پیام: ندارد

اینترنت : WAP 2.0

بازی: کلیه بازی های اندرویدی لمسی

سیستم عامل: 4.0.4 قابل ارتقاء

نوع سیستم عامل: Ice Cream Sandvich

خروجی USB : دارد

کتابخوان: کلیه فرمت های کتاب الکترونیکی

پشتیبانی از همراه بانک: دارد

شبکه بی سیم wifi : دارد

 قیمت: 199000 تومان 

 


:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: تبلت ایرانی , مینیاتور ، تولید ملی , دریچه , فناوری اطلاعات , مجله خبری ,



بازدید : 165
نویسنده : Reza Mehdizadeh

به روزهای پایانی ثبت نام در جشنواره وب ایران نزدیک می شویم، امسال نیز همچون سالهای گذشته جشنواره با استقبال زیادی از سوی متخصصین و صاحب نظران حوزه وب مواجه شده است. فعالان و علاقمندان در این حوزه می توانند نسبت به ثبت نام و یا ویرایش وب سایت های خود  تا پایان روز 30 آذر ماه 1392 اقدام نمایند. بنا به تصمیم نهایی شورای سیاست گذاری جشنواره، زمان ثبت نام برای جشنواره وب ایران تمدید نخواهد شد.

 

افزایش چشمگیر ثبت نام در جشنواره وب ایران

بر اساس گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره وب ایران، ثبت نام در ششمین جشنواره وب ایران افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته است. در پنجمین جشنواره وب ایران تعداد 6052 وب سایت شرکت داشته اند که امسال تعداد این وب سایت‌ها از مرز 8000 وب سایت گذشته است. با پایان زمان ثبت نام در جشنواره فرآیند داوری وب سایتها آغاز خواهد شد، وب سایتهای شرکت کننده در 4 شاخه «کسب و کار های اینترنتی» ، «استارتاپ ها»، «اطلاع رسانی و فرهنگی» و «صنایع مرتبط» و 43 گروه به رقابت خواهند پرداخت. مشاهده کامل شاخه ها و گروه های جشنواره

 

آغاز ارزیابی وب سایت ها توسط داوران

با پایان ثبت نام درششمین جشنواره وب ایران، داوری و ارزیابی وب سایت ها اغاز خواهد شد. اولین روز شروع داوری 1 دی ماه 1392 می باشد و داوران به مدت یک ماه به بررسی وارزیابی وبسایت های ثبت نام شده بر اساس ملاک های داوری در ششمین جشنواره وب ایران می پردازند. نامزدهای این دوره در تاریخ 1 بهمن ماه 1392 معرفی می گردند. مشاهده جدول زمانبندی کامل

 

حضور بیش از ۱۲۰۰ اپلیکیشن فارسی موبایل در اولین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران 

در حالیکه کمتر از ۶ روز تا پایان قطعی زمان ثبت اپلیکیشن‌ها در جشنواره نرم‌افزارهای موبایل باقی مانده است تاکنون ۱۲۳۵ اپلیکیشن در این جشنواره ثبت شده اند که از این تعداد اپلیکیشن ثبت شده تا به الان ۱۰۸۱ اپلیکیشن مورد تایید کمیته ثبت آثار دبیرخانه جشنواره نرم‌افزارهای موبایل قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره‌‌ نرم‌افزارهای موبایل مراجعه نمایید.

فرصت را از دست ندهید و در همین حالا وب سایت خود را در ششمین جشنواره وب ایران ثبت نمایید.

 


:: برچسب‌ها: وب سایت , برترین ها , جشنواره , وب ایران ,