پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 217
نویسنده : Reza Mehdizadeh

وقتي نرم‌افزار  "Hidden eye" را روي تلفن همراه نصب مي‌كنيد هر كسي حتي خود شما اگر رمز تلفن همراهتان را اشتباه بزنید فورا از کاربر گوشی با كمك دوربين جلوي تلفن عكس مي گيرد، خُب اين همان كاربرد دوربين مخفي روي تلفن همراه است، حالا اگر اين نرم افزار را مي خواهيد رايگان دانلود كنيد، به پایین صفحه مراجعه کنید.



 دانلود نرم افزار براي اندرويد

* این برنامه که روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر قابل نصب است برای کار کردن نیاز به وجود دوربین دوم (دوربین جلو) در گوشی شما دارد.


:: موضوعات مرتبط: بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ، دانلود ، رايگان ، اندرويد ,



بازدید : 208
نویسنده : Reza Mehdizadeh

نرم افزار Winamp یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین پخش کننده های کامپیوتر می باشد که کمتر کسی نام ای پلیر را نشنیده اما حالا کمپانی Nullsoft نسخه موبایل این نرم افزار را ارائه کرده است.


از ویژگی های این برنامه می توان به: پخش کامل تمام فایل های صوتی با پسوند های استاندارد، دسترسی به هزاران ایستگاه رادیویی، نمایش کامل مشخصات آهنگ از قبیل آلبوم و کاور، امکان جستجوی سریع و راحت، پخش در حالت Minimize بدون هیچ مشکلی و پخش صدای بهتر اشاره کرد.

 

مشخصات فایل دانلود:
حجم: 6.55 مگابایت
نسخه: 1.4.15
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 

:: موضوعات مرتبط: بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: Winamp , موزیک پلیر , اندروید , نرم افزار , دانلود ,



بازدید : 237
نویسنده : Reza Mehdizadeh

با نرم افزار My ID3 Editor شما می توانید نام خواننده، نام آلبوم، تصاویر آلبوم و یا ... را ویرایش کنید. My ID3 Editor از فایل های M3U و از تگ های نسخه ID3V1.0, ID3V2.3, ID3V2.4 و Unicode پشتیبانی می کند. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد که باعث شده کاربران به راحتی و به سادگی فایل های صوتی را ویرایش کنند.


 

مشخصات فایل دانلود:
حجم فایل: 1.84 مگابایت
نسخه: 2.4
اجرا در: ویندوز XP, 7, 8



 


:: موضوعات مرتبط: بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , ویرایش , صوتی , تگ , دانلود ,



بازدید : 191
نویسنده : Reza Mehdizadeh

اگر از ظاهر تکراری قسمت پیام های گوشی همراه خود خسته شده اید اکنون با این برنامه می توانید گوشی خود را به شکل گوشی های آیفون در بیاورید. می توانید برنامه Iphone Messages را دانلود و نصب کنید تا قسمت پیام های گوشیتان شبیه پیامک های آیفون شود. با نصب این برنامه محیط کاربری و تمامی عملکرد برنامه کاملا شبیه آیفون خواهد شد.

   

   


پشتیبانی از شکلک های IOS6، پشتیبانی از قالب های IOS7، پشتیبانی از پیام های گروهی، اضافه شدن آیکون های آیفون و ... از ویژگی های این برنامه می باشد.


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 2.62 مگابایت
نسخه: 1.39
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر




:: موضوعات مرتبط: بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: بخش "پیام ها را همانند رابط کاربری IOS "شبیه سازی کنید + دانلود ,



بازدید : 217
نویسنده : Reza Mehdizadeh

نرم افزار Unified Remote یک برنامه جالب و کاربردی برای تبدیل کردن گوشی اندرویدی به کنترل ریموت رایانه است، شما می توانید با نصب این نرم افزار در تلفن همراه خود و استفاده از بستر بلوتوث یا wifi گوشی خود را به ماوس و کیبورد تبدیل کنید یا نرم افزارهای رایانه را مانند کنترل تلویزیون مدیریت کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تغییر خودکار سرور، مدیریت آسان فایل ها و پوشه ها، امکان تعیین چندین ریموت مختلف، مدیریت ویندوز و رمز های عبور موجود در آن و ... اشاره کرد.

 
 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 1.6 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1 مگابایت

:: موضوعات مرتبط: بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل تلفن همراه به ماوس و کیبورد رايانه + دانلود نرم افزار ,