پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 245
نویسنده : Reza Mehdizadeh

یک شبکه رایانه‌ای (Computer Network)، که اغلب به طور خلاصه به آن شبکه گفته می‌شود، گروهی از رایانه‌ها و دستگاه‌هایی می‌باشد که توسط کانال‌های ارتباطی به هم متصل شده‌اند. شبکه رایانه‌ای باعث تسهیل ارتباطات میان کاربران شده و اجازه می‌دهد کاربران منابع خود را به اشتراک بگذارند. شبکه‌های کامپیوتری مجموعه‌ای از کامپیوترهای مستقل متصل به یکدیگرند هستند که با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل داده می‌کنند. مستقل بودن کامپیوترها بدین معناست که هر کدام دارای واحدهای کنترلی و پردازشی مجزا بوده و بود و نبود یکی بر دیگری تاثیرگذار نیست.


متصل بودن کامپیوترها یعنی از طریق یک رسانه فیزیکی مانند کابل، فیبرنوری، ماهواره‌ها و... به هم وصل می‌باشند. دو شرط فوق شروط لازم برای ایجاد یک شبکه کامپیوتری می‌باشند اما شرط کافی برای تشکیل یک شبکه کامپیوتری داشتن ارتباط و تبادل داده بین کامپیوترهاست. در این کتاب شما بیشتر با شبکه رایانه‌ای آشنا خواهید شد.

مطالبی که در این کتاب فرا خواهید گرفت:
- مزایای استفاده از شبکه‌های رایانه‌ای
- اجزای یک شبکه رایانه‌ای
- تقسیم بندی شبکه‌های رایانه‌ای از نظر ابعاد و گستردگی فیزیکی
- تقسیم بندی شبکه‌های رایانه‌ای از نظر مدل سرویس دهی
- انواع شبکه‌های بی‌سیم
- و ...

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 3.46 مگابایت
 • نسخه: PDF
 • تعداد صفحات: 280 صفحه
 • امتیاز:

:: موضوعات مرتبط: بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: یک شبکه رایانه ای , Computer Network , متصل بودن کامپیوترها , رسانه فیزیکی , ایجاد شبکه , شبکه کامپیوتری , دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری ,



بازدید : 252
نویسنده : Reza Mehdizadeh

حتما برای شما هم پیش آمده است که از کسی پولی دریافت کنید و در موقع خرج کردن به مشکل بر خورده باشید و یا برای خرید دستگاه های تست پول هزینه های بالایی پرداخت کرده باشید. حال می توانید به جای خرید دستگاه تست پول، تلفن همراه خود را با نصب یک اپلیکیشن ساده به دستگاه تست اسکناس تبدیل کنید. تمامی رنگ های موجود در نرم افزار آزمایش شده است تا بهره برداری مطلوب تری را ارائه دهد و شما با شرایط مختلفی بتوانید از تقلبی بودن پول خود اطلاع پیدا کنید. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و به صورت کامل عملکرد هر بخش در آن توضیح داده شده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه روش های کاربردی و متنوع، بررسی تمامی قسمت های اسکناس، ارائه توضیحات آموزشی و ... اشاره کرد.

 
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 701 کیلوبایت

:: موضوعات مرتبط: بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: دریچه , برنامه , دانلود برنامه , برنامه فارسی , دانلود فارسی , تشخیص پول ,



بازدید : 231
نویسنده : Reza Mehdizadeh

یک توئیت جدید ازevleaks, خبر از گوشی های جدید سامسونگ می دهد. بر طبق اعلام این فاش کننده بزرگ,Galaxy S5 Primeسامسونگ که نسخه ای دیگر ازGalaxy S5است, در چین با این عنوان شناخته می شود (SM-G901). در این کشور با رنگ های آبی, مشکی, سفید و طلایی عرضه خواهد شد. چند روز بعد, در توئیتی جدید, اعلام شد که کد این گوشی در کره (SM-G906) است.

دیروز,اعلام کردیم که سامسونگ یک جفتGalaxy Megaجدید, تولید خواهد کرد. دو محصول با نمایشگرهای 5.1 و 6 اینچی. این دو محصول با رنگ های قهوه ای, مشکی, سفید عرضه خواهد شد. اما اینکه کدام محصول با کدام رنگ به طور تفکیکی, هنوز مشخص نیست. شرکت بازرگانیZaubaنیز خبر از دو محصول 5.1 و 6 اینچی از سامسونگ را اعلام کرده است.

بر طبق اعلامevleaks, گوشیGalaxy S5 Activeنیز در رنگ های آبی و مشکینیز با کد (SM-G860P) تولید خواهد شد. این محصول برای بعضی مناطق, در رنگ های سبز, آبی, قرمز و نقره ای عرضه خواهد شد.

کد (SM-R382) نیز یکGearپوشیدنی جدید است که تنها به رنگ مشکی عرضه خواهد شد. این محصول, همان پاسخ معروف سامسونگ در قبالGoogle Glassبه شرکت گوگل است و نام آنGear Glassخواهد بود. این محصول احتمالا در کنفرانس سالانهIFAسامسونگ معرفی می شود.


:: برچسب‌ها: سامسونگ , عینک گوگلی , Geat Glass ,



کتاب One محصول مشترک نوکیا و مایکروسافت
نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393
بازدید : 211
نویسنده : Reza Mehdizadeh

جریان خرید نوکیا و خدمات آن توسط مایکروسافت ماه گذشته به سرانجام رسید, اما این معامله اولین بار در مهر 92 مطرح شد و همگی می دانیم که تا چندی دیگر مراحل پایانی معامله نیز انجام خواهد پذیرفت.


به مناسبت این اتحاد, این دو شرکت کتابی چاپ کرده اند و نام آن را (One) گذاشته اند. این کتاب توسط شرکت رسانه ای بریتانیایی TCOLondon نشان داده شده است. این کتاب, تاریخ نوآوری هایی را که نوکیا و مایکروسافت به طور مشترک انجام داده اند را ارائه می دهد. مواردی مانند اولین ها که این دو شرکت, در طول سال ها همکاری معرفی کرده اند. دیگر موارد مطروحه کتاب, میراث این دو شرکت, مجموعه باورها و ایده های آتی مشترک می باشد.


طبق گزارش, این کتاب برای 20000 کارمند نوکیا در 53 کشور (که البته در حال حاضر کارمند مایکروسافت هستند) ارسال شده است. رئیس جمهور فنلاند نیز یک کپی از این کتاب را مستقیما از مدیر اجرایی مایکروسافت دریافت کرده است. متاسفانه, این کتاب برای خرید توسط هواداران دو شرکت در دسترس نیست, اما عکس هایی از آن منتشر شده است.


 


:: برچسب‌ها: نوکیا , مایکروسافت , book one ,



حواستان نباشد Google Now ،حساب تان را خالي مي كند!
نوشته شده در چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393
بازدید : 299
نویسنده : Reza Mehdizadeh

همه ما در روند خرید کالاها و گجت‌ هايمان،البته بسته به قیمت جنس، گاهی مجبوریم خویشتن‌داری کنیم و برای حفظ پول در جیب و حساب‌های بانکی‌مان موقتا یا برای همیشه، از خرید خودداری کنیم.

اما جالب است بدانید که Google Now که همیشه در پی ایجاد پلی بین دنیای آفلاین و آنلاین ماست، به تازگی به ویژگی جدیدی مجهز شده است.
يعني اگر شما مدتی در اینترنت در مورد کالایی جستجو و تحقیق کرده باشید، Google Now متوجه علاقه شما می‌شود و وقتی از کنار فروشگاهی که جنس را دارد عبور کنید، به شما خاطرنشان می‌کند که کالای محبوبتان در همان نزدیکی آرمیده است و شما فقط چند قدم با آن فاصله دارید.
این ویژگی جدید یعنی در کنار هم نهادن فعالیت‌های جستجو و خریدهای آفلاین، قطعا به مذاق آگهی‌دهندگان خوش خواهد آمد.