پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تائيد وجود سنسور اثر انگشت در گلكسي S5
نوشته شده در چهار شنبه 30 بهمن 1392
بازدید : 160
نویسنده : Reza Mehdizadeh

درحالیکه انتظار می رود کمپانی سامسونگ هفته آینده از پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy S5 رونمایی کند، وبسایت Sammobile با انتشار گزارشی تایید کرد که این محصول جدید سامسونگ دارای یک سنسور اثر انگشت برای آنلاک کردن دستگاه است.

سنسور اثر انگشت گلکسی اس 5 سامسونگ تایید شد

به گفته Sammobile، افراد آشنا و مطلع از این محصول سامسونگ اعلام کرده اند که این گوشي دارای سنسور اثر انگشت بوده و این سنسور بجای دکمه هوم برروی این دستگاه قرار میگیرد، یعنی دقیقا مشابه چیزی که برروی اسمارت فون iPhone 5S اپل وجود دارد. علاوه بر استفاده از این سنسور برای باز کردن قفل گوشی، کاربران می توانند تا ۷ اثر انگشت به آن معرفی و از آنها برای اجرای وظایف و اپلیکشن های خاص استفاده کنند. البته همچنان روش های امنیتی چون PIN code برروی گلکسی اس ۵ وجود خواهد داشت.

همانطور که میدانید علاوه بر اپل که از این نمونه سنسورها در آیفون جدید خود استفاده کرده، اچ تی سی نیز در HTC One Max از یک سنسور اثر انگشت استفاده میکند. سامسونگ اعلام کرده که در تاریخ ۲۴ فوریه (5 اسفند) از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد.


:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,



بازدید : 186
نویسنده : Reza Mehdizadeh

 

 


 

psiphon بسته شد / مسدود شدن 8 فیلترشکن در دستور کار

یک منبع آگاه در گفت‌ و گو با خبرگزاری فارس، از مسدود شدن فیلتر شکن psiphon از سه روز گذشته خبر داد.  وی گفت: یک هفته پیش نیز افزونه ZenMate کروم مسدود شد و برنامه مسدود شدن تمام 8 فیلتر شکن در دستور کار قرار دارد.


وی تاکید کرد: دستوری برای مسدود سازی نرم‌افزار ارتباط موبایلی Line‌ دریافت نکرده‌ایم و احتمالا ایجاد محدودیت‌هایی در دسترسی به این برنامه، به دلیل اعمال محدودیت دسترسی به psiphon حادث شده است.

دبیر کمیته فیلترینگ فیلتر شدن "لاین" را تکذیب کرد

دسترسی به اپلیکیشن موبایلی لاین از روز گذشته برای کاربران ایرانی با اختلالاتی روبه رو شده که در این زمینه برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی داخلی، فیلتر شدن این نرم افزار موبایلی را تصمیم کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ به دلیل نقض حریم خصوصی افراد عنوان کرده اند.



در این راستا عبدالصمد خرم آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه این شایعات را تکذیب کرد و گفت: چنین چیزی تاکنون در کارگروه تعیین مصادیق مطرح نشده است.


وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود این تصمیم در جلسه روز شنبه کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ و با اکثریت رای اعضا گرفته شده است تصریح کرد: کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نه تنها روز شنبه جلسه ای نداشته بلکه تاکنون جلسه ای در مورد تصمیم گیری برای فیلتر شدن این نرم افزار نیز تشکیل نشده است.

خرم آبادی با بیان اینکه عدم دسترسی به این نرم افزار موبایلی ارتباطی با تصمیمات کارگروه فیلترینگ ندارد گفت: تا این لحظه تصمیمی در زمینه این برنامه موبایلی گرفته نشده است.

کاهش 20 درصدی نرخ اینترنت ابلاغ شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به ریاست محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه شماره 181 خود موضوع تعرفه ارائه خدمات اینترنت مبتنی بر فناوری ADSL را با هدف کاهش هزینه اینترنت در سبد خانوار با توجه به زنجیره هزینه های ارائه خدمات اینترنت بر مبنای قیمت عادله روز و مصوبات گذشته بررسی و تعرفه های جدیدی را مصوب کرد.


براساس این مصوبه تعرفه حجم استفاده از اینترنت ارائه شده از طریق فناوری ADSL برای کاربران نهایی به میزان 20 درصد و به صورت یکنواخت در کلیه سطوح کاهش یافت. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که تعرفه های جدید برای اجرا به شرکتهای PAP و شرکتهای مخابرات استانی ابلاغ شده است.

در همین حال و براساس مصوبه یکصدو هشتاد و یکمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه هر لینک STM1 برای پهنای باند اینترنت بین الملل برای خدمات ADSL نیز حدود 35 درصد کاهش یافت که این مصوبه نیز به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ شده است.
 

 
زمان ثبت نام در سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای اعلام شد

ترویج طراحی و ساخت بازی‌های بومی و ملی مبتنی بر ارزش‌های والای معنوی و ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هدف‌گذاری ارتقای میزان انگیزه و اشتیاق دانشجویان و علاقه‌مندان به بازی‌سازی با ایجاد فضایی رقابتی بین دانشگاه‌ها و مراکز ایده پردازی وطراحی و تولید بازی در سطح کشور از دیگر اهداف برگزاری مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای را تشکیل می دهد.

 

34 تیم در دور نخست و 30 تیم در دور دوم این رویداد از دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب مسابقه ساخت 48 ساعته بازی حضور داشتند. همچنین 30تیم پنج نفره دانشجویی در دور دوم از رقابت‌ها از دانشگاه‌های معتبر کشور همچون صنعتی شریف، علم و صنعت ،دانشگاه تهران ، آزاد اصفهان ، فنی حرفه ای قم، شهید جباریان همدان، فخررازی همدان، دانشگاه مازندران، آزاد کاشان، آزاد واحد آبادان، فنی مهندسی شهید باهنر شیراز و دیگر دانشگاه‌ها حضور داشتند.

 

این مسابقات با حمایت و مشارکت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای اردیبهشت ماه سال 93 در دانشگاه آزاد کاشان برگزار می‌شود.


حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران از کسب و کارهای نو/دسترسی به خدمات در هر زمان در هر مکان

 

رضا باقری اصل اظهار داشت: آینده فناوری اطلاعات در دنیا با یک تغییر پارادایم جدی رو به رو شده که این تغییر در کشور ما نیز در حال وقوع است. سرپرست معاونت دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: کسب و کارهای نوین الکترونیکی زمینه را برای دسترسی به خدمات در هر زمان و هر مکان فراهم می کنند که این امر علی رغم مکان محور شدن خدمات،‌ موجب شده تا ضریب نفوذ استفاده از فناوری های جدید نظیر تلفن همراه در دنیا به بیش از 100 درصد افزایش پیدا کند.

 


وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس جایگاه وب از یک فضای یک سویه به یک فرصت تعالی تبدیل شده که نوآوران و کارآفرینان می توانند با درک این تغییر پارادایم به بهبود سطح زندگی مردم کمک کنند. باقری اصل تصریح کرد: از سوی دیگر،‌ جایگاه تلفن همراه نیز که سرعت رشد آن بیش از بقیه فناوری ها بوده،‌از یک وسیله ارتباطی،‌ به وسیله‌ای برای کاربردهای چندگانه ارتقاء یافته است.




ویرایش حرفه ای تصاویر با Image Tuner + دانلود نرم افزار
نوشته شده در چهار شنبه 30 بهمن 1392
بازدید : 193
نویسنده : Reza Mehdizadeh

اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای و کم حجم برای ویرایش تصاویر و تغییر فرمت آن ها هستید، دریچه نرم افزار قدرتمند Image Tuner را به شما پیشنهاد می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید سایز تصاویر را به اندازه دلخواه خود تغییر دهید یا این که فرمت تصاویر دیجیتالی اعم از jpg ،bmp ،png و ... را به یکدیگر تبدیل کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج و دیجیتالی، محیط کاربری ساده، ابزارهای ویرایشی کاربردی و ... اشاره کرد. همچنین با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود بر روی تصاویر مورد نظرتان Watermark قرار دهید. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و برای کار با آن نیاز به آموزش خاصی نیست.

 
 
 
 
 
ورژن: Image Tuner 4.5
حجم نرم افزار: 4.5 مگابایت

:: موضوعات مرتبط: بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: دریچه , نرم افزار , برنامه , دانلود , رایگان , عکس , تصویر ,



بازدید : 342
نویسنده : Reza Mehdizadeh

در این بخش قصد داریم قدم به قدم و با کمک تصاویر به شما نحوه اجرای launcher اندروید کیت کت را بر روی دستگاه‌های مجهز به اندروید ژلی بین توضیح دهیم. در حقیقت این نسخه ا انددروید  به کمک سیستمی که برای ساخت نکسوس 5 به کار گرفته شده است امکان پذیر خواهد بود و لانچر این سیستم می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید آخرین نسخه از اندروید را تجربه کنید، نکته جالب اینجاست که به کمک این لانچر اندروید اصلی خود را نیز حفظ خواهی نمود و هر وق بخواهی بین دو اندروید جابجا خواهید شد.

مرحله اول:

 

در نخستین گام باید در ستینگ گوشی خود امکان نصب نرم افزار از منابع ناشناخته را فعال سازید که برای انجام این کار وارد Setting موبایل خود شوید، سپس در بخش Security وارد شده و بر روی گزینه Unknown Sources کلیک کنی تا تیک مقابل آن فعال شود، سپس پیامی را که بر روی صفحه شما ظاهر می‌شود با فشردن دکمهOK تایید کنید تا نخستین گام را با موفقیت به انجام برسانید.

 مرحله دوم:

در این مرحله لازم است یک فایل به حجم 25 مگابایت را از شبکه اینترنت و از آدرس زیر دانلود نمایید:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2506488

 

این فایل به صورت  زیپ شده است و شامل سه اپلیکیشن داخلی است که باید یه کمک یک نرم افزار جانبی آن را باز کرده و بر روی گوشی خود کپی کنید.

سه فایلی را که در تصویر مشاهده می‌کنید بر روی گوشی خود باز کنید و به ترتیب  PrebuiltGSMCore.apk سپس، Velvet.apk و در آخر نیز GoogleHome.apk را نصب نمایید.

مرحله چهارم:

همانطور که در تصویر می‌بینید لانچر را اجرا نمایید

حالا می‌توانید از اندروید 4.4 به راحتی بر روی سیستم خود استفاده نمایید و با کمک یک تب بزرگ می‌توانید به همه امکانات گوشی خود دست یابید

البته هنگامی که دکمه Home را فشار می‌دهید امکان بازگشت به اندروید اصلی خو را خواهید داشت.


:: موضوعات مرتبط: بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری نصب اندروید4 , 4 بر روی نسخه 4 , 1 در چهار قدم , اندروید4 , 4 ,



تم هاي گوشي هوآوي با روش نصب
نوشته شده در چهار شنبه 30 بهمن 1392
بازدید : 539
نویسنده : Reza Mehdizadeh

                                                        Emotion UI themes       

                             

در اين قسمت تم هاي قابل استفاده در گوشي هاي هوآوي قرار داده مي شود.
با تم ها شما امكان شخصي سازي محيط گوشي را خواهيد داشت.

دريافت تم از سايت هوآوي:
ابتدا به سايت رسمي EmotionUI مراجعه كنيد، زبان اين سايت چيني هست بنابراين از مرورگر Chrome استفاده كنيد تا ترجمه شود.
توجه: سايت انگليسي EmotionUI هنوز كامل نيست، در صورتي كه كامل شود مي توانيد از آن استفاده كنيد.
حال مطابق شكل زير مدل گوشي و نسخه EmotionUI آن را انتخاب كنيد:


 

توجه: نسخه EmotionUI در تنظيمات قسمت About phone تحت عنوان EmotionUI version نوشته شده است.

پس از انتخاب مدل گوشي، تم مورد نظر خود را انتخاب كرده و براي دريافت آن مطابق شكل زير روي دكمه ي قرمز رنگ سمت راست كليك كنيد:

سپس براي دريافت تم دكمه قرمز رنگ را بزنيد، بارگيري آغاز خواهد شد:

 


پس از دريافت شما يك فايل با پسوند hwt خواهيد داشت، آن را به كارت حافظه گوشي، پوشه HWThemes منتقل كنيد.
توجه: در صورتي كه پوشه موجود نبود آن را ايجاد كنيد.
در صورتي كه پسوند فايل rar بود، ابتدا پسوند آن را به hwt تغيير دهيد و سپس به گوشي منتقل كنيد.
اكنون در گوشي برنامه Themes را اجرا كرده و تم دريافت شده را انتخاب كنيد.

 

:: موضوعات مرتبط: آموزش , بخش دانلود ها , ,
:: برچسب‌ها: تم هاي گوشي هوآوي با روش نصب , huawei , ,